Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Στο Πάϊκο ο Σύλλογος Ειδικών Δυνάμεων Ν. Πέλλας (φωτο)

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η δραστηριότητα του συλλόγου μας το διήμερο 4–5 Ιουνίου 2016, που πραγματοποιήθηκε στο όρος ΠΑΙΚΟ.

Ξεκινήσαμε όπως είχε προγραμματιστεί από τα γραφεία του συλλόγου και με οχήματα ανεβήκαμε στις κατασκηνώσεις. Εκεί μία ομάδα εφέδρων καταδρομέων με πλήρη φόρτο άρχισε την πορεία προς το καταφύγιο στο ύψωμα ΚΑΜΙΝΙ θέση ΒΑΡΝΙΤΣΑ σε υψόμετρο 1250 μ. περίπου όπου έφθασε μετά από 2 ώρες και 20 λεπτά. Μία άλλη ομάδα ξεκίνησε από την διασταύρωση προς ΦΑΣΙΑΝΟ – ΒΑΟ και μετά από 2 ώρες  πορεία έφθασε στο καταφύγιο. Εκεί μας υποδέχθηκε ο πρόεδρος του ορειβατικού συλλόγου και μας ενημέρωσε για την λειτουργία και τη διάθεση του. Αμέσως οι περισσότεροι στήσανε σκηνές  και τακτοποιήθηκαν στο χώρο έξω του καταφυγίου, ενώ κάποιοι άλλοι μέσα. Χωρίς να χάσουμε χρόνο άρχισε η προετοιμασία του βραδινό φαγητό και ποτού που κράτησε μέχρι αργά το βράδυ. Η κούραση όμως ήταν τόσο μεγάλη από την ανηφορική πορεία που αφού απολαύσαμε την θέα της πεδιάδας των Γιαννιτσών που είναι κάτι το ανεπανάληπτο πέσαμε για ύπνο.

Το πρωί το εγερτήριο και ο καφές έγιναν σε σύντομο χρονικό διάστημα, γιατί άρχισε αμέσως η εκπαίδευση σε αντικείμενα καταδρομών. Το πρώτο εύκολο ήταν η χρησιμοποίηση χάρτου σε άγνωστο έδαφος, ο προσανατολισμός, εύρεση του σημείου στάσεως κτλ. Στη συνέχεια ακολούθησε η μετάβαση σε κατάλληλο σημείο όπου στήσαμε μία αερογέφυρα με χοντρό σκοινί και δοκιμάσαμε όλοι τις δυνάμεις μας, το πως μπορούμε να περάσουμε ένα ποτάμι ή ένα κόλυμμα. Μετακινηθήκαμε μετά σε άλλο σημείο του βουνού όπου βρήκαμε ένα κατάλληλο βράχο για αναρρίχηση και καταρρίχηση. Εκεί ο έφεδρος λοχίας καταδρομών Θάνος Δημήτριος με μεγάλη εμπειρία και ευχέρεια και με τα κατάλληλα υλικά(σχοινιά,κρίκους,γάντια,κτλ) στήσαμε Το δεύτερο και πιο επικίνδυνο εμπόδιο που έπρεπε να περάσουμε. Με μεγάλη προσοχή, αυτοπεποίθηση και δύναμη έγινε η εκπαίδευση στην αναρρίχηση και καταρρίχηση στο βράχο. Οι φωτογραφίες που υπάρχουν είναι ένας αψευδής μάρτυρας. Μάλιστα στην καταρρίχηση ο εκπαιδευτής πήρε στην αγκαλιά του και κατέβασε δύο μικρούς φίλους μας  14  χρονών. Προς μεγάλη ευχαρίστηση των παιδιών.

Μετά την ολοκλήρωση των εκπαιδεύσεων, μαζέψαμε ξύλα απο το βουνό Και τα μεταφέραμε στο καταφύγιο για την ψησταριά. Ακολούθησε γεύμα το μεσημέρι της Κυριακής, συνοδευόμενο από γράπα και το απόγευμα της Κυριακής άρχισε η επιστροφή – κάθοδος προς τα Γιαννιτσά. Στο δρόμο φάγαμε άγριες φράουλες πεντανόστιμες, ενώ ένα φίδι μας αιφνιδίασε στο δρόμο.

Ο σύλλογος αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει κατα πρώτον τον δήμαρχο Γιαννιτσών Γρηγόριο Στάμκο για την διάθεση του λεωφορείου, τον οδηγό του λεωφορείου, τον πρόεδρο και τα μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου Αραμπατζή Αθανάσιο που μας παραχώρησαν το καταφύγιο για διαμονή και φιλοξενία αλλά και όλους τους παρακάτω χορηγούς μας:
Super Market - Masoutis
Αρτοποιείο - Ελευθεριάδης Κοσμάς
Τυροκομικά - Περπερίδου Ρεβέκκα
Γράπα           -  Λαγομάτης Βασίλειος

Και βεβαίως όλους τους συμμετέχοντες μέλη και φίλους του συλλόγου με την διαβεβαίωση ότι θα ακολουθήσουν και άλλες εξορμήσεις στο όρος ΠΑΙΚΟ προς εκπαίδευση, γνωριμία του βουνού αλλά και διασκέδαση και χαρά μας θα είναι να συγκεντρωθούν περισσότερα μέλη και φίλοι μας.
Εκ Του ΔΣ
Ο Γ. Γραμματέας                                                                  Ο Πρόεδρος
Χρισταντώνης Δημήτριος                                              Κουτσοκώστας Γαβριήλ