Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνεχίζονται για όλο το Φεβρουάριο οι παραστάσεις του Θ.Ε.Γ. με το έργο «Ο Ταρτούφος» του Μολιέρου

Συνεχίζονται για όλο το Φεβρουάριο, οι παραστάσεις του Θεατρικού Εργαστηρίου Γιαννιτσών με το έργο του Μολιέρου «Ο Ταρτούφος», σε σκηνοθεσία Βασίλη Δεμιρτζόγλου. 
Οι παραστάσεις θα δίνονται στο θεατράκι του Θ.Ε.Γ., Μαδύτου 10, Γιαννιτσά:
 κάθε Παρασκευή 7,14,21 και 28 Φεβρουαρίου και ώρα 9.00 μ.μ., 
κάθε Σάββατο 1,8,15,22,29 Φεβρουαρίου και ώρα 8.00 μ.μ. και 
κάθε Κυριακή 2,9,16,23 Φεβρουαρίου και ώρα 7.00 μ.μ. 

Λίγα λόγια για το έργο:
Ο «Ταρτούφος» γράφεται το 1664, από τον Γάλλο ποιητή Μολιέρο και ανεβαίνει στη σκηνή μετά από πέντε χρόνια, λόγω έντονων αντιδράσεων μέρους των θρησκευτικών κύκλων της εποχής του. Πρόκειται για το πιο πολυπαιγμένο και ίσως το πιο αμφιλεγόμενο έργο του. Η επαφή της ομάδας μας με το συγκεκριμένο κείμενο, από την ανάγνωσή του ακόμη, επέβαλε μια σειρά συνειρμών, προβληματισμών και ερωτημάτων, τα οποία αποτέλεσαν και την πυξίδα μας στην επί σκηνής μετουσίωσή του. Τι ώθησε το Μολιέρο να παρουσιάσει ένα τόσο τολμηρό για την εποχή του έργο; Ήθελε απλώς να διασκεδάσει την Αυλή του Βασιλιά Ήλιου, με τα καμώματα ενός ψευτοθεοσεβούμενου; Δεν άντεχε την υποκρισία, τη φαυλότητα και τον αυταρχισμό της εποχής του; Ήθελε να καυτηριάσει μόνο τη θρησκευτική υποκρισία ή γενικά την υποκρισία; Μπορεί να είναι τόσο ισχυρή προσωπικότητα ένας υποκριτής; Είναι ικανός να βλάψει μόνο σε διαπροσωπικό επίπεδο ή μπορεί να γίνει μάστιγα ενός ολόκληρου κοινωνικού συνόλου; Το «θύμα» του υποκριτή αλλά και η υπόλοιπη κοινωνία πώς αντιδρούν απέναντί του; Ποιες καθολικές αξίες, λάθρα καπηλεύεται για να κάνει τη δουλειά του; Ποιος δίνει δύναμη και λόγο στον υποκριτή και στην υποκρισία; Γιατί του επιτρέπουν να τους πλασάρει γάλα κατσαρίδας για τη φαλάκρα και την τριχοφυΐα; Μήπως του τότε οι πρακτικές, σήμερα φαντάζουν κωμικές υπερβολές; Θα μπορούσε να μιλήσει σήμερα στα Γιαννιτσά, ένα έργο που γράφτηκε το 1664 στο Παρίσι; 

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Βασίλης Δεμιρτζόγλου 
Μετάφραση: ΘΕΓ 
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Γκιργκινούδη 
Σκηνικά: Μαρία Βάσσου, Νίκος Κλωνάρης 
Κοστούμια: Σύρμω Πηγαδά 
Φωτισμοί: Κώστας Μιχαλούδης, Γιάννης Πιπεράρης 
Μουσική: Χρήστος Αγιαννίδης 
Ενορχήστρωση-Μουσικό φινίρισμα: Νίκος Μπούμπας 
Χειρισμός κονσόλας: Γιάννης Πιπεράρης 
Ψιμυθιολόγος: Σοφία Λαζαρίδου 
Συντονισμός Ομάδας: Πέτρος Γρηγοριάδης 
Αυστηρό σαφάρι σολοικισμών: Μαρία Βάσσου, Ειρήνη Κοσμίδου
Αφίσα: Χάρης Βακαλόπουλος 
Βιντεολήψεις-trailer: Νίκος Ταφραλίδης 
Φωτογραφος: Παναγιώτης Καρούσος 
Επιμέλεια προγράμματος: Ειρήνη Κοσμίδου
Η δημιουργική βάσανος του «Ταρτούφου» μπόλιασε επιπλέον, τους Γιώργο Ιορδανίδη, Έφη Κωνσταντινίδου, Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο, Σοφία Αβραμίδου, Ανδρέα Τσολακίδη,Στέλιο Ρόμπα.

Παραγωγή: Θεατρικό Εργαστήρι Γιαννιτσών (2019-2020) 
Τηλ. Κρατήσεων 6939171711.



Share on Google Plus

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφού σας ευχαριστήσουμε για την μοναδική εκτίμηση και εμπιστοσύνη που δείχνετε στην Ηλεκτρονική Εφημερίδα karatzova.com, καθιστώντας την πρώτη -με διαφορά- σε επισκεψιμότητα στην ευρύτερη περιοχή της Π.Ε. Πέλλας, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε ότι:

Στο πλαίσιο της ελεύθερης έκφρασης των αναγνωστών- επισκεπτών της η Η.Ε. karatzova.com θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής.

Όμως θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε με σαφήνεια ότι σε καμία περίπτωση η Η.Ε. δεν δημοσιεύει σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, φασιστικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Από όπου και αν προέρχονται, όπου και αν απευθύνονται…

Είναι αυτονόητο επίσης ότι τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και όχι κατ' ανάγκην την άποψη της Ηλεκτρονικής Εφημερίδας.

Σας ευχαριστούμε και πάλι…