Η τέχνη σε ένα μονοπάτι αναζήτησης και προσδιορισμού της ταυτότητας της, ανακαλύπτει το προσωρινό της καταφύγιο στο Οινοποιείο Ζην Ηδέως στα πλαίσια της έκθεσης Shared Origins.
Σ’ ένα σύγχρονο περιβάλλον και μια μεταβαλλόμενη κοινωνία, ο διαπολιτισμός είναι ένα ταξίδι επιρροής ανάμεσα στον χώρο και τον χρόνο. Η τέχνη, ως αναπόσπαστο και απαραίτητο κομμάτι αυτής της κοινωνίας, οδηγεί σε αυτή τη διαδρομή μέσα από τη ματιά καλλιτεχνών που αναζητούν την κοινή τους προέλευση ανάμεσα σε διαφορετικές πατρίδες. Στόχος τους να επιτύχουν την αφομοίωση τους, όπως συνέβη και σε αυτόν τον τόπο. Σέρβοι, Γάλλοι και άλλοι λαοί άφησαν τα ίχνη τους, δημιουργώντας τον τοπικό πολιτισμό.
Οι καλλιτέχνες εμπνέονται από κουλτούρες διαφορετικές, και γίνονται κομμάτι τους. Ο Dodog Soeseno ένας Ινδονήσιος που διδάσκει στη Ολλανδία, η Paula Kowenhoven μια Ολλανδή που αποτέλεσε για χρόνια σύνδεσμό ανάμεσα στην ευρωπαϊκή και την ασιατική τέχνη, η Karola Teschle Γερμανίδα με φωτογραφικό και φιλανθρωπικό έργο στην Κένυα και η Zelika Momirov από το Νόβι Σαντ της Σερβίας, μια περιοχή με πολλές εθνοτικές μειονότητες. Όλοι με διαφορετικές αφετηρίες αλλά κοινό προορισμό. Το ότι μέσα από διαφορετικές κουλτούρες και επιρροές μπορούμε να γίνουμε μόνο καλύτεροι.
Ταξιδέψτε μαζί τους από τις 10 Ιουνίου, ανακαλύψτε τις ιδέες, τις σκέψεις και τις κοινές ρίζες σας μέσα από την τέχνη, σε έναν ιδανικό τόπο που μέσα από τον πληθυσμό του και τις δικές του επιρροές αποτελεί μια στάση διαπολιτισμού.
Τόπος:
Οινοποιείο Ζην Ηδέως,
Λουτράκι Αριδαίας, Νερόμυλοι Αριδαίας, 584 00
Καλλιτέχνες:
pint Ολλανδία - Ζωγραφική
Zeljka Momirov, Σερβία - Γλυπτική
Karola Teschler, Γερμανία - Φωτογραφία, Εγκαταστάσεις, Ζωγραφική
Dodog Soeseno, Ινδονησία - Χαρακτική, Ζωγραφική
Επιμέλεια έκθεσης: Σαράντης Γκάγκας
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Μη διστάσετε να προσθέσετε σχόλια στο δημοσίευμα που σας ενδιαφέρει.
Η εφημερίδα karatzova.com ενθαρρύνει τη δημόσια έκφραση των αναγνωστών της εφόσον τηρούνται οι βασικοί κανόνες δημοσιότητας που ορίζουν οι ελληνικοί νόμοι. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.