VW
AGROexpert

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

124 πολίτες της Πέλλας για την υπεράσπιση της Δημοκρατίας από τον κομματισμό και την παραταξιακή τύφλωση

Στην φόρμα επικοινωνίας της Ηλεκτρονικής μας Εφημερίδας λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο:

1. Τα όσα συνέβησαν τελευταία στη χώρα μας στο πλαίσιο ή στο περιθώριο των παλλαϊκών συλλαλητηρίων και των άλλων συναφών εκδηλώσεων, με αφορμή τις εξελίξεις στο «Μακεδονικό ζήτημα», προβλημάτισαν, από διάφορες οπτικές, έντονα και ανησύχησαν σοβαρά πολλούς αληθινά δημοκρατικούς πολίτες. Δηλώνουμε και εκφράζουμε με τον πιο δυναμικό τρόπο αυτή μας την ανησυχία.

2. Από τη μια πλευρά η παραπληροφόρηση, ιδιαίτερα από τα κρατικά μέσα ενημέρωσης (π.χ. συλλαλητήρια με συμμετοχή λαού πολλαπλάσια σε σχέση με οποιεσδήποτε άλλες συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες πόλεις τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζονταν σαν μικρές συνήθεις διαδηλώσεις), γενικά η υποτίμηση της δυναμικής ετυμηγορίας του ελληνικού και ιδιαίτερα του λαού της Μακεδονίας, η προσπάθεια να διαβληθούν με διάφορους τρόπους όλες οι σχετικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, οι δηλώσεις πολιτικών προσώπων και κομματικών στελεχών για συγκεντρώσεις και διαμαρτυρίες ακροδεξιών και πατριδοκαπήλων , για ακραίους κύκλους εθνικιστών, για ρατσιστές και φασίστες και από την άλλη οι αποδοκιμασίες με χαρακτηρισμούς προδοσίας, οι κραυγές για αλήτες πολιτικούς, για εθνικούς μειοδότες, οι δηλώσεις για «persona non grata», αλλά και γενικά η εκατέρωθεν σωματική ή λεκτική βία, οι προπηλακισμοί και οι απειλές φανερώνουν ένα κλίμα όπου η δημοκρατία υπονομεύεται και τίθεται σε δοκιμασία. Εμείς δηλώνουμε: Καταδικάζουμε τους αυτουργούς οποιουδήποτε διχασμού. Καταδικάζουμε όσους διχάζουν τον τόπο μας υπηρετώντας κάποια κομματική τους ιδεοληψία. Δεν συμβιβαζόμαστε με καμία από τις παραπάνω στάσεις.


3. Εμείς διακηρύττουμε με τον πλέον απερίφραστο τρόπο: Δεν μπορούμε να δεχθούμε τη χρήση του όρου Μακεδονία, ως εθνικό προσδιορισμό για το γειτονικό κράτος. Ωστόσο, δεν αμφισβητούμε το δικαίωμα κάποιου να έχει τη δική του άποψη για τη συμφωνία της Ελλάδος με την Π.Γ.Δ.Μ. στις Πρέσπες. Διαμαρτυρόμαστε, όμως, διότι για το ευαίσθητο αυτό ζήτημα δεν προηγήθηκε κανένας δημόσιος διάλογος, δεν ζητήθηκε με κανέναν τρόπο η ετυμηγορία του λαού και τα συλλαλητήρια που πραγματοποιήθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα μας περιφρονήθηκαν, διαβλήθηκαν, συκοφαντήθηκαν ή, στην καλύτερη περίπτωση, αποτέλεσαν προσχήματα δημοκρατίας και ελεύθερης έκφρασης.

4. Από τα όσα συνέβησαν κατέστη πλέον φανερό ότι η κομματική και παραταξιακή ρητορική, από οποιοδήποτε ιδεολογικό χώρο προερχόμενη, είτε από βουλευτές είτε από δημοσιογράφους είτε από άλλους επίδοξους διαμορφωτές της κοινής γνώμης, έχει απελευθερώσει τα πιο σκοτεινά αντανακλαστικά υπεράσπισης κομματικών συμφερόντων. Με αφορμή το ΄΄μακεδονικό΄΄ επιβεβαιώνεται ότι ο κομματισμός, ως νοοτροπία και πρακτική, έχει εμποτίσει το πολιτικό μας σύστημα. Έτσι, αντί να δούμε τους πολιτικούς μας, ανεξαρτήτως κομματικού χρωματισμού, να κάθονται γύρω απ᾿ το ίδιο τραπέζι και να συζητούν με γνώμονα το εθνικό συμφέρον και την ειρήνη στην γειτονιά μας, τους βλέπουμε να επιδίδονται σ᾿ ένα ακατάσχετο παιχνίδι εντυπώσεων με μοναδικό σκοπό την άνοδο των δημοσκοπικών τους ποσοστών. Κομματισμός είναι το να μη βλέπεις νηφάλια και αμερόληπτα το συμφέρον του έθνους σου, αλλά να υπηρετείς τυφλά την τεθλασμένη γραμμή του κόμματός σου.

5. Είναι αυτονόητο για εμάς ότι καταδικάζουμε την παραφορά μέλους του ελληνικού κοινοβουλίου, που κάλεσε σε στρατιωτικό πραξικόπημα. Χωρίς, φυσικά, να επιδοκιμάζουμε οποιαδήποτε μορφή βίας, δεν μπορούμε με κανένα τρόπο να ανεχθούμε την απαξιωτική αναφορά πολιτικών προσώπων, όπως του Δημάρχου της Θεσσαλονίκης, σχετικά με τις μεγάλες εθνικές και ιστορικές τραγωδίες του ελληνισμού, ο οποίος πάνω στο παραλήρημά του εκφράζεται με απρέπεια ανενδοίαστα μπροστά μάλιστα και σε επίσημες συνεντεύξεις. Παράλληλα και αντίστοιχα δεν ανεχόμαστε την βεβήλωση μνήμης ἤ μνημείων οποιουδήποτε έθνους, όπως αυτή του μνημείου του Ολοκαυτώματος των Εβραίων. Η απόσταση μεταξύ των δύο αυτών στάσεων είναι σχεδόν αδιόρατη. Δεν μπορούμε, επιπλέον, να μείνουμε απαθείς απέναντι στο πρόσφατο ολοκαύτωμα των συμπατριωτών μας στην ανατολική Αττική, όχι εντελώς άσχετου με την πολιτική διαφθορά και το κομματικό παρακράτος που εδώ και δεκαετίες εκκόλαπτε τον εφιαλτικό θάνατο των συμπατριωτών μας.

6. Καμία ανοχή δεν πρέπει να υπάρξει από τους δημοκρατικούς πολίτες, και μάλιστα από τους νέους στην ηλικία (που σήμερα γεύονται τους καρπούς μιας πολυχρόνιας αιχμαλωσίας του κρατικού μας βίου στον κομματισμό, τον παραταξιακό διχασμό και την τύφλωση) σε οποιαδήποτε τακτική ολοκληρωτισμού που παραχαράσσει, διαστρεβλώνει και φιμώνει έντεχνα τα δημοκρατικά δικαιώματα όλων μας. Τα εθνικά μας ζητήματα ευοδώνονται, όταν υπάρχει ειλικρινής διάλογος (μέγιστο, πραγματικά, πολιτικό άθλημα), κοινή στόχευση και εσωτερική εθνική ενότητα και όχι κομματικές γραμμές, ιδεοληπτικές αγκυλώσεις και επάρατες συμφεροντολογικές διαιρέσεις. «Αν όμως δαγκάνετε και τρώτε ο ένας τον άλλον, προσέξτε μήπως αλληλοεξοντωθείτε», λέει ο Μ. Απόστολος Παύλος.

7. Όσοι υπογράφουμε στο κείμενο αυτό, είμαστε νέοι άνθρωποι στην ηλικία, που έχουμε ο καθένας τη δική του πολιτική και ιδεολογική αντίληψη. Ενώ, όμως, δεν ταυτιζόμαστε μεταξύ μας στις πολιτικές μας οπτικές, ταυτιζόμαστε απόλυτα στην πεποίθηση πως οι έννοιες του εθνικισμού, του ρατσισμού, του φασισμού, της ακροδεξιάς ή της αριστερόστροφης μειοδοσίας (οπουδήποτε η μία ή η άλλη εκφράστηκαν), του καπιταλισμού, του μαρξισμού, του κομματισμού, της παραταξιακής τύφλωσης, του σεξισμού, του αλυτρωτισμού, του εθνοφυλετισμού, του ναζισμού, του μπολσεβικισμού και όλων των συναφών, δεν διαφέρουν μεταξύ τους παρά μόνο στην επιφάνεια. Η βάση και το υπόβαθρό τους είναι ο αμοραλισμός, ο ολοκληρωτισμός, ο μηδενισμός, με ένα λόγο: το εσωτερικό ΄΄ξέπλυμα΄΄ του ανθρώπου. Δηλώνουμε πως αποστρεφόμαστε, αποκηρύσσουμε μετά βδελυγμίας και δεν ανεχόμαστε όλα τα παραπάνω.

Και καλούμε:

8. Τους κοινωνικούς, πολιτιστικούς, συνδικαλιστικούς και λοιπούς φορείς να μην επιτρέπουν στον κομματισμό τη μετατροπή τους σε συντεχνίες παραταξιακών συμφερόντων. Ο κομματισμός είναι μια από τις εθνικές μας αρρώστιες, που σαν καρκίνος, κατέφαγε τα σπλάχνα της πατρίδας μας. Καλούμε όλους τους συμπολίτες μας, και ιδιαίτερα τα νέα παιδιά του Νομού της Πέλλας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής, να κλείσουν τα αυτιά τους στην παραπληροφόρηση, στην παραχάραξη και στη διαστρέβλωση της αλήθειας για την ιστορία και το κοινό συμφέρον της πατρίδας μας. Να απομονώσουν κάθε πρόσωπο ή ομάδα με διαιρετική δράση, από όποιον προβληματικό χώρο και αν προέρχεται.

9. Τα πολιτικά κόμματα του συνταγματικού τόξου να καταστούν πατριδοκεντρικά και να γιατρεύσουν την παραταξιακή τους τύφλωση. Να χρησιμοποιήσουν γνήσιο συνταγματικό κολλύριο, δηλαδή αυτό που έχει ως συστατικά το εθνικό συμφέρον της πατρίδας μας (μη υποκύπτοντας σε καμία εξωτερική πίεση, βία και συμφέρον) και την ικανοποίηση κάθε ανάγκης για δημοκρατία, ασφάλεια, ελευθερία, δημιουργικότητα, αξιοπρέπεια, ψυχική και σωματική υγεία όλων των συμπατριωτών μας. Είμαστε νέοι άνθρωποι και δηλώνουμε πως δεν θα ανεχθούμε πλέον, κάνοντας χρήση όλων των δημοκρατικών μέσων, κανέναν εξευτελισμό της πατρίδας μας στο διεθνές προσκήνιο και κανέναν εξευτελισμό κάποιου συνανθρώπου μας εντός της πατρίδας μας. Η έννοια της προδοσίας θα ταίριαζε περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στη μειοδοσία του εξευτελισμού, εθνικού και προσωπικού.

10. Συγχρόνως, εκφράζουμε την ικανοποίηση και την ανακούφισή μας, διότι στον τόπο μας, τον Νομό Πέλλας της Μακεδονίας, ο λόγος που εκφράζεται από επίσημα εκκλησιαστικά χείλη, και όλως ιδιαιτέρως, από τον πνευματικό ποιμενάρχη και Μητροπολίτη μας, είναι λόγος ειρήνευσης και καταλλαγής. Συνάμα, δηλώνουμε την απαρέσκειά μας προς κάθε λόγο που οξύνει και πολώνει την κοινωνία μας, ακόμη και αν αυτός προέρχεται από κάποιο επίσημο εκκλησιαστικό πρόσωπο (όπως αυτό έγινε σε κάποιες, ευτυχώς, μεμονωμένες περιπτώσεις σε άλλους τόπους). Φυσικά, συμφωνούμε με τις αποφάσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας και καταδικάζουμε κάθε μορφή και κίνηση εθνοφυλετισμού, που παρασύρει σε οποιασδήποτε μορφής αίσθηση υπεροχής κάποιου έθνους ή φυλής έναντι οποιουδήποτε άλλου εθνικού ή κοινωνικού συνόλου. Στο λαό του Θεού ανήκουν όλοι οι άνθρωποι που πιστεύουν στον Χριστό ως τον μοναδικό Σωτήρα του κόσμου και αισθάνονται την μεταξύ τους αγάπη, ισότητα και ελευθερία ως την ειδοποιό διαφορά με οποιοδήποτε υλιστικό και εγκοσμιοκρατικό σύστημα αυτού του κόσμου.

11. Καλούμε όλους τους συμπολίτες και συμπατριώτες μας, τους νέους ανθρώπους που τους απειλεί η απελπισία, όχι μόνο για την ευημερία, αλλά ακόμη και για την επιβίωση και τους τρομοκρατεί το φάντασμα της ξενιτειάς, να συμβάλουν, με κάθε ηθικό τρόπο, στη διαμόρφωση ενός ισχυρού μετώπου υπεράσπισης της δημοκρατίας από τον κομματισμό και την παραταξιακή τύφλωση.


12. Η δημοκρατία δεν είναι κάτι που μάς δίδεται έτοιμο, αλλά ένα κοινωνικό άθλημα. Οπωσδήποτε σε κάθε περίπτωση και με κάθε ευκαιρία καταγγέλουμε τους απροκάλυπτους εχθρούς της δημοκρατίας από όπου και αν προέρχονται. Δείγμα, όμως, ρεαλισμού για την Ελλάδα του σήμερα είναι η συνείδηση οτι ο κυριότερος εχθρός της δημοκρατίας είναι ο κομματισμός. Ένας εχθρός συγκαλυμμένος που αποτέλεσε, άλλωστε, και την καίρια αιτία της παρακμής και εξευτελισμού της χώρας μας, καθώς και της ανόδου ακραίων ιδεολογιών και πρακτικών. Γι᾿ αυτό και εκφράζουμε, με όσο πιο δυναμικό τρόπο γίνεται, την ανησυχία μας για την υπονόμευση και την παραχάραξη της έννοιας και της αξίας της δημοκρατίας και δηλώνουμε παρόντες στην προάσπισή της. 

Υπογράφουμε:

1. Ιωσήφ Αβραμίδης, εκπαιδευτικός
2. Παναγιώτης Αθανασιάδης, φαρμακοποιός
3. Σάββας Ανθρακίδης, τελοιφ. πολιτ. μηχανικός
4. Συμέλα Βασιλειάδου, πτυχ. δημοσίων σχέσεων & επικοιν.
5. Ελένη Βελιώτου, κοινωνική φροντίστρια
6. Κωνσταντίνος Βοσκίδης, εκπαιδευτικός
7. Ευδοξία Βοσκίδου εκπαιδευτικός
8. Δημήτριος Ι. Γιαννακίδης, μηχανοτεχνίτης
9. Πέτρος Ι. Γιαννακίδης, μηχανοτεχνίτης
10. Βασιλική Γιαπατζή, νηπιαγωγός
11. Γεώργιος Γιαπατζής, φυσικός
12. Άγγελος Γιουψάνης, φοιτ. ΤΕΙ πληροφορικής
13. Φωτεινή Γκούμαϊ, φοιτ. μαιευτικής
14. Αικατερίνη Γοροζίδου, φαρμακοποιός
15. Γεώργιος Γρηγοριάδης, μηχανολόγος μηχανικός
16. Δέσποινα Γρηγοριάδου, μηχανικός πληροφορικής Τ.Ε.
17. Ελπίδα Δημητριάδου, φοιτ. νοσηλευτικής-μαιευτικής
18. Γαρυφαλλιά Δημητρίου, λογίστρια
19. Τραϊανή Δημητρίου, βοηθ. φαρμακοποιού
20. Φίλιππος Δημητρίου, νοσηλευτής
21. Μαρία Δρένου, δασκάλα
22. Ιωακείμ Εμερτζιάδης, ηλεκτρονικός μηχανικός
23. Ελένη Εμερτζιάδου, φοιτ. εργοθεραπείας
24. Παυσανίας Ζώτος, ελεύθ. επαγγελματίας
25. Άγγελος Ηλιόπουλος, φοιτ. γραφιστικής
26. Γαλάτεια Ηλιοπούλου, φοιτ. ιταλικής φιλολογίας
27. Δημήτριος Ηλιόπουλος, φωτογράφος
28. Χρήστος Ηλιόπουλος, φωτογράφος
29. Ειρήνη Θεοδώρου, φοιτ. φαρμακευτικής
30. Μιχαήλ Θεοδώρου, γεωπόνος
31. Ιωάννα Ιακωβίδου, βοηθ. μικροβιολόγος
32. Ηρακλής Ιτσιόπουλος, ιατρός
33. Αναστασία Θ. Ιωαννίδου, βοηθός φαρμακοποιού
34. Μαγδαληνή Ι. Ιωαννίδου, ιδιωτ. υπάλληλος
35. Σάρρα Ι. Ιωαννίδου, βοηθός φαρμακοποιού
36. Σωτηρία Θ. Ιωαννίδου, φιλολ. γαλλ. φιλολογίας
37. Σαββούλα Καλαφάτη, επισκέπτρια υγείας
38. Παναγιώτης Καραδαγλής φοιτ. φυσικού
39. Πασχάλης Καραδαγλής, ειδικευόμενος ιατρός
40. Ευστάθιος Καραμήτσος, λογιστής
41. Αικατερίνη Καρυπιάδου, νηπιαγωγός
42. Γεώργιος Καστράνης, πτυχ. ηλεκτρονικός
43. Κωνσταντίνος Καστράνης, φοιτ. μουσικολογίας
44. Αθανάσιος Κατιρτζόγλου, φοιτ. ψηφιακής επικοινωνίας
45. Βασίλειος Κατιρτζόγλου, φοιτ. μηχανικός υπολογιστών
46. Ναυσικά Κατιρτζόγλου, φοιτ. μαθηματικού
47. Σάρρα Κατιρτζόγλου, φοιτ. μαθηματικού
48. Λαμπριάνα Κατσαμακτή, φοιτ. πολιτ. μηχανικός
49. Βασίλειος Κεφάλας, στέλεχος πληροφορικής
50. Μιχαήλ Κεχαγιάς, φιλόλογος
51. Στυλιανός Κεχαγιάς, φιλόλ. αγγλ. φιλολογίας
52. Χαράλαμπος Κοτίδης, φοιτ. θεολογίας
53. Γεώργιος Κουγιουμτζίδης, τεχνολόγος γεωπονίας
54. Αναστασία Κουρτελή, φοιτ. παιδαγωγικού
55. Μαρία Κυριαζή, θεολόγος
56. Ελευθέριος Κυριαζής, πτυχ. Α.Ε.Σ.Θ.
57. Ευριδίκη Κυριακού, δασκάλα
58. Κωνσταντίνος Κωνσταντάκης φοιτ. θεολογίας
59. Γεώργιος Λαζάρου, γυμναστής
60. Χρἠστος Λαζάρου, φιλ. αγγλ. φιλολογίας
61. Πέτρος Λεκκάκος, μηχανολόγος μηχανικός
62. Μαρία Λιτοβολή, ιστορικός - αρχαιολόγος
63. Αναστασία Μαντζάρη, πτυχ. τουριστ. επαγγελμάτων
64. Ηλίας Μαυρογιαννίδης, θεολόγος
65. Παρθένα Μαυρομάτη, πολιτ. μηχανικός
66. Χρήστος Μαυρομάτης, αρχιτεκτ. μηχανικός
67. Βασίλειος Μεσεμανώλης, θεολόγος
68. Σέβη Μοσχοπούλου, λογοθεραπεύτρια
69. Γεώργιος Μπαλουκτσής, θεολόγος
70. Χρήστος Μποζίνης, νοσηλευτής
71. Αχιλλέας Μουρατίδης, μηχανοτεχνίτης
72. Γεώργιος Νήρας, ηλεκτρολ. μηχανικός
73. Αθηνά Νικολαϊδου, σπουδ. τοπικής αυτοδιοίκησης
74. Αντώνιος Ντιλούδης, νηπιαγωγός
75. Ιωάννης Ντιλούδης, πτυχ. παιδαγωγικού
76. Ρωμανός Ντιλούδης, φοιτ. ιατρικής
77. Αικατερίνη Ορφανίδου, νηπιαγωγός ειδικής αγωγής
78. Αναστάσιος Ουργαντζόγλου, ιδιωτ. υπάλληλος
79. Ελπινίκη Παντακίδου, φυσικός
80. Ηλίας Παπαδόπουλος, αυτοκινητιστής
81. Νικόλαος Παπάζογλου, τεχν. εγκαταστάσεων καύσης
82. Εμμανουήλ Πασσαλής, ηλεκτρολόγος μηχανικός
83. Αγγελική Πατσατζούδη, νηπιαγωγός
84. Αριστοτέλης Παύλου, δάσκαλος
85. Αθανάσιος Πουρσαλίδης, φιλόλογος γαλ. φιλολογίας
86. Χριστίνα Ρεντάκη, φοιτ. ειδικής αγωγής
87. Σοφία Ρεντάκη, φοιτ. ιατρικής
88. Ελευθερία Σαββίδου, δημοτ. υπάλληλος
89. Σταύρος Σαραντάκος, ηλεκτρονικός-ψυκτικός
90. Θεανώ Σδρούλια, δασκάλα
91. Μαρία Σδρούλια, φυσικός
92. Γεώργιος Σιδηρόπουλος, φοιτ. μηχανικών πληροφορικής
93. Αλέξανδρος Σιντελασβίλι, φιλόλογος
94. Νικόλαος Σιντελασβίλι, φιλόλογος
95. Πέτρος Σίσκος, δάσκαλος
96. Γεώργιος Στόϊος, ιδιωτ. υπάλληλος
97. Θεοδώρα Στόϊτση, βοηθ. βρεφονηπιοκόμων
98. Γεώργιος Στόϊτσης, τεχνολόγος γεωπονίας
99. Στέφανος Τεμπερεκίδης, τεχν. ηλεκτρονικός
100. Γεώργιος Τόμας, ελεύθ. επαγγελματίας
101. Σωτήριος Τράπκος, γεωπόνος
102. Γεώργιος Τροχίδης, ιδιωτ. υπάλληλος
103. Παναγιώτης Τροχίδης, μηχανικός πληροφορικής
104. Μαρία Τροχίδου, μαθηματικός
105. Ανθία Τσαλικίδιυ, φοιτ. κτηνιατρικής
106. Γεώργιος Τσαλικίδης, φοιτ. γεωπονίας
107. Βασιλική Τσιαμαντά, οικονομολόγος
108. Ανέστης Τσιτηρίδης, ιδιωτ. υπάλληλος
109. Μιχαήλ Τσιτηρίδης, ιδιωτ. υπάλληλος
110. Ελένη Τσορλίνη, φιλόλογος
111. Διονύσιος Φέντας, θεολόγος
112. Ελένη Χαβιάρη, πτυχ. παιδαγωγικού
113. Σάββας Χαβιάρης, φοιτ. ιατρικής
114. Βασίλειος Χαμπίδης, γυμναστής
115. Αικατερίνη Χατζή, πτυχ. διοίκησης επιχειρ.
116. Ανδρέας Α. Χατζηδήμου, πτυχ. παιδαγωγικού
117. Γρηγόριος Α. Χατζηδήμου, φοιτ. φαρμακευτικής
118. Μάριος Α. Χατζηδήμου, φοιτ. φιλολογίας
119. Κωνσταντίνος Χατζησταύρος, πολιτικός μηχανικός
120. Μαρία Χατζησταύρου, φιλόλογος
121. Πρόδρομος Χατζηστεφάνου, ελευθ. επαγγελμ.
122. Κωνσταντίνος Χρ. Χατζόγλου, γυμναστής
123. Νικόλαος Χρ. Χατζόγλου, γυμναστής
124. Χρύσα Χατζοπούλου, δημοτ. υπαλ.- νομικό 


Share on Google Plus

    Blogger Comment
    Facebook Comment

21 σχόλια:

  1. ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΚΑΛΟ. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΙΔΟΜΕΝ.ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετοιμάζετε κάποιο πολιτικό κίνημα που θα εκφραστεί στις επόμενες εκλογές;και πέρα από την στήριξη της εκκλησίας θα έχει κάτι από την ιδεολογία της χριστιανικής δημοκρατίας του ψαρουδακη;ποιο θα είναι το στίγμα σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάγια τακτική σας ο μηδενισμός!!!

      Διαγραφή
    2. Ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα.....

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλό το κείμενο αλλά οι ΑΛΛΟΙ είναι οι (γνήσιοι) δημοκράτες...οι αυθεντικοί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφήστε ρε την εκκλησία από έξω, τι δουλειά έχει η εκκλησία στην άσκηση πολιτικής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όση και ο μαρξισμός με τη δημοκρατία

      Διαγραφή
    2. που κολλάει ο μαρξισμός;

      Διαγραφή
  5. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΔΙΟΤΙ:
    1.ΑΛΛΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 9ΑΝ ΔΕΝ ΧΩΡΙΣΤΟΥΝ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ) ΚΑΙ
    2.Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΕΙΝΑΙ, ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και
      1. ένα και ένα κάνουν δύο και
      2. δύο και δύο τέσσερα.

      Τι δεν σας αρέσει στο κείμενο; Κάποιο επιχείρημα; Από το πρώτο σας επιχείρημα συμπεραίνω ότι ζούμε στο μεσαίωνα! Δε συνεχίζω άλλη πολιτική πράξη!

      Διαγραφή
    2. ΩΠΑ ΡΕ ΣΦΑΣΙΣΤΑΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

      Διαγραφή
    3. 1:39 - "ΟΠΑ ΡΕ ΣΦΑΣΤΙΚΑΚΟ¨ είναι βέβαια τρομερό επιχείρημα. Όσο για το ποιος θα έχει άποψη: Μα αυτό σου ζήτησα να έχεις άποψη και να την πεις, 'ΡΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ'!

      Διαγραφή
    4. @1:39 Εσύ θεωρείς ότι είσαι αριστερός; Με τέτοιο λεξιλόγιο; Δεν έχεις κάτι άλλο να πεις; Φαντάζομαι ότι το «γερμανοτσολιάς» το κρατάς για μπαλαντέρ.

      Διαγραφή
    5. "..Σφαστικάκο" είσαι Σβλάκας!

      Διαγραφή
    6. ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΗ, ΛΙΓΟ....................................?

      Διαγραφή
    7. Κάνε λιγάκι υπομονή ...♫
      Είναι μακρύς ο δρόμος σου...♫
      Κράτα λίγο ακόμα...♫
      Χάνω την υπομονή μου...♫
      Θα 'θελα λίγο πριν πεθάνω...♫
      Έρχεται το τέλος...♫
      Καινούργια μέρα...♫

      Διαγραφή
    8. ΡΕ ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΣΑΣ.ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΩΠΑ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑΚΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΤΟΝ 11:06
      ΓΙΑ ΤΟΥΣ 2:06 ΚΑΙ 2:25 NΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ OFF . ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ON.
      Υ.Γ ΕΝΑ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ.ΦΑΣΤΙΚΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΦΥΣΤΙΚΑΚΙΑ.

      Διαγραφή
    9. @ 8:41 - Όταν αναφέρεσαι σε κάποιο σχόλιο το γράφεις όπως έκαναν οι 2:06 και 2:25. Βλέπεις αν και το διακόπτη εγκεφάλου σε ‘off’ δεν έκαναν ούτε τυπογραφικό λάθος. Που να το είχαν σε ‘on’. Μήπως θα έπρεπε να το βάλεις εσύ σε ‘off’ ή καλύτερα να το κλείσεις. Το «φασιστάκο» σκέτο το θεωρείς δηλαδή καλύτερο ρε χιουμορίστα; Έχεις την εντύπωση ότι με αυτό το λεξιλόγιο υποστηρίζεις τους 124 νέους; Είδες στο κείμενο των νέων κάποια λέξη του «επιπέδου σου»;
      υ.γ. Λες... ο 2:44 να έκανε και αυτός τυπογραφικό λάθος και να μην εννοούσε ότι είσαι σβλάκας;

      Διαγραφή
    10. Πιθανότατα έχετε προβεί σε αυθαίρετα συμπεράσματα.
      1) Πουθενά στο κείμενο δεν γίνεται αναφορά στο θέμα διαχωρισμού ή μη Εκκλησίας - Κράτους. Η αναφορά στην στάση της Εκκλησίας γίνεται ως απάντηση στην έκκληση του παράλληλου κειμένου των 114 πολιτών για λόγο ειρήνευσης από την μεριά της Εκκλησίας.
      2)Εννοείται ότι ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί μέσα στην τάξη να προπαγανδίζει τα πιστεύω του (χριστιανικά, αθεϊστικά, αριστερά, δεξιά κλπ).
      Το μόνο που οφείλει να διδάσκει είναι το αντικείμενο του μαθήματός του και ήθος.
      Δυστυχώς, όμως, πολλοί συγχέουν την έδρα του δασκάλου με τον άμβωνα ή με τα έδρανα του κοινοβουλίου και μιλούν προσπαθώντας να διαμορφώσουν τις άπλαστες συνειδήσεις των μαθητών.
      Εξηγήστε μας λίγο σαφέστερα: γιατί λυπάστε για τους παραπάνω εκπαιδευτικούς όταν λέτε ότι «η εκπαιδευτική διαδικασία είναι πολιτική πράξη»;

      Διαγραφή
  6. Καμαρώνουμε τα παιδιά μας. Πολλά προερχόμενα από παραδοσιακά συντηρητικές οικογένειες, δεν δισταζουν να αποποιηθουν τις κομματικές τους καταβολές και να δούνε μπροστά. Μαζί σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού σας ευχαριστήσουμε για την μοναδική εκτίμηση και εμπιστοσύνη που δείχνετε στην Ηλεκτρονική Εφημερίδα karatzova.com, καθιστώντας την πρώτη -με διαφορά- σε επισκεψιμότητα στην ευρύτερη περιοχή της Π.Ε. Πέλλας, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε ότι:

Στο πλαίσιο της ελεύθερης έκφρασης των αναγνωστών- επισκεπτών της η Η.Ε. karatzova.com θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής.

Όμως θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε με σαφήνεια ότι σε καμία περίπτωση η Η.Ε. δεν δημοσιεύει σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, φασιστικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Από όπου και αν προέρχονται, όπου και αν απευθύνονται…

Είναι αυτονόητο επίσης ότι τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και όχι κατ' ανάγκην την άποψη της Ηλεκτρονικής Εφημερίδας.

Σας ευχαριστούμε και πάλι…