Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πρόσφυγες και μετανάστες


 -Α- 
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 
Αποσπασμα, που αναφέρεται στο Βυζάντιο κατά τον 7ο αιώνα μ.Χ. 
…Οι φήμες περί ευκόλου και πλουσίου λείας, είχαν κατακλύσει ολόκληρο τον αραβικό κόσμο. Η πληροφορία για τον πλούτο των περιοχών του Βυζαντίου (της Ευρώπης σήμερα και ειδικα της Γερμανιας που δινει επιδομα 750 Ευρω κατ΄ατομο), την εύκολο καλλιέργεια, την ύπαρξη πλουσίων νομών, ητο φυσικό να εξάψει την φαντασία των Αράβων […], άνοιξε η όρεξη όλων εκείνων, που η σκληρά πραγματικότης την Αραβικής Χερσονήσου καταδίκαζε σε συνεχή πενία, στην πείνα. Ολόκληραι φυλαί ετοιμάζοντο να μεταναστεύσουν, να εγκατασταθούν στα πλούσια εδάφη. Όνειρα πλούτου κι ευκαιρίας πλάθονται από τους Άραβες. Όσοι φεύγουν δεν έχουν σκοπό να ξαναεπιστρέψουν….. ….Ο Μωάμεθ τα πρώτα χρόνια κατάργησε την “Ράντζα”. Αργότερα όμως την επέτρεψε μόνο εάν αυτή κατευθύνετο εναντίων αλλοθρήσκων…” (Ράντζα= λεηλασία, που για τους Άραβες ητο δείγμα ανδρείας και περηφάνειας). 
Από το βιβλίο του Dr Arshad Momeni ( Ιρανός καθηγητής ιστορίας) ”ΙΣΛΑΜ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟΣ, ΒΙΑ”, σελ 31, αφοί Κυριακιδη, 1997, Θεσ/νικη 
************** 
-Β- 
ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ 
Όπως ειδαμε παραπανω, η μετανάστευση οφείλεται ΚΥΡΙΑ στο ότι τα μουσουλμανικά κράτη (τα πλεον άνυδρα και άγονα στον πλανήτη) διπλασιάζουν τον πληθυσμό τους κάθε 25 χρόνια και δεν εχουν με τι να τον θρέψουν και μόνο δευτερευόντως στους πολέμους. Και τους στελνουν για μονιμη Ράτζα στην δική μας πατριδα και στην άλλη Ευρώπη! 
Εχουμε πολλακις ακουσει ότι οι πολεμοι του 21ου αιωνα θα γινονται για το νερο και για τα τροφιμα. Αν καποιος νομιζει ότι υπαρχει νερο στην Σαχαρα και στην Αραβικη Ερημο, για να θρεψει τα 12 κατά μ.ο. παιδια κάθε μουσουλμανικής οικογενειας, νομιζω ότι σφαλει. Σφαλει κι εκφραζει γνωμη παροτι δεν γνωριζει ότι στην Αφρικη υπαρχουν 400.000.000 ανεργοι, κυριως νεοι, η πλειονοτητα αυτων Μουσουλμανοι. 
-Γ- 
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 
Η πολιτικη «Ανοικτα Συνορα» και τα σοβαρα ψευδη που λεει η κυβερνηση στον ελληνικο λαο , όπως: 
Α) Προκειται για προσφυγες, το 80% από την Συρια, την ιδια στιγμη που οι αρχες των Σκοπιων, την Σερβιας, της Κροατιας, της Σλοβενιας της Αυστριας… (Διαβαζα τις εφημεριδες τους γνωριζοντας τις γλωσσες) μετρουσαν μονο 38 με 40% προσφυγες και ολους τους αλλους Λαθρομεταναστες (Τον τελευταιο καιρο και ο κ. Μουζαλας το αλλαξε το παραμύθι, λεγοντας ότι πλεον οι προσφυγες είναι μειοψηφία). 
Β) Ειμαστε υποχρεωμενοι να τους δεχθουμε, διοτι προκειται περι προσφυγων… Μας υποχρεωνει ο ΟΗΕ! Πραγματι ο ΟΗΕ υποχρεωνει την πρωτη ασφαλη χωρα να υποδεχθει τους προσφυγες πολεμου. Και αυτή η χωρα, για τους Συριους, είναι η Τουρκια. Όταν μια βαρκα ξεκινησει από την Συρια, ασφαλως εισαι υποχρεωμενος να την δεχθεις. Όταν όμως ξεκινησει από ασφαλη περιοχη, όπως το Αιβαλι και η Αλικαρνασσός, τοτε δεν προκειται περι προσφυγων και περί υποχρεωσης. Ακομα και οι προσφυγες, όταν ερχονται με βαρκα από το Αιβαλι, αυτοματα μετατρεπονται σε Λαθρομεταναστες. Ετσι λεει ο διεθνής νομος του ΟΗΕ. 
Και η Ελλαδα τι πρεπει να κανει; Μα να σταματησει την βαρκα στην νοητη συνοριακη γραμμη, να ρωτησει τι είναι και για που το’βαλαν οι επιβαινοντες και αν δεν εχουν χαρτια, να τους διαταξει να επιστρεψουν πισω. Να βαλει ακομα και τη μανικα και να τους ωθησει βιαια. Μονο αν τρυπησουν την βαρκα θα τους περισυλλεξει, αλλα και σ΄αυτή την περιπτωση ο αριθμος που θα εφταναν στα νησιά μας θα ηταν μικροτερος και από την άλλη θα περναγε το μηνυμα των κλειστων και φυλασσομενων συνόρων. 
Γ) Μα δεν μπορουν να φυλαχθουν τα θαλασσια συνορα! Απαντηση: Μα δεν το επιχειρησαμε καν. Αποσυραμε το Πολεμικο Ναυτικο και βαλαμε το λιμενικο σε ρολο υποδοχέα. Από την αλλη, ακουσα καποιον πιο ειδικο επι του θεματος, τον τεως αρχηγο ΓΕΣ, κ. Ζιαζιά, να δηλωνει δημοσιως ότι το σφραγισμα των θαλασιων συνορων είναι πολιτικη αποφαση και ότι αν το Π. Ναυτικο παρει τετοια εντολη, είναι ικανο να σφραγισει ΑΠΟΛΥΤΑ τα θαλασσια συνορα! Αρα κι εδώ το προβλημα είναι η αρωστημενα ιδεοληπτικη, αβουλη και προδοτικη πολιτικη της κυβερνησης 
Δ) Η πολιτικη «ανοικτων συνορων» εφερε αυτά τα δεινα αποτελεσματα. Εκατον 122 φυλες, από 122 κρατη του κοσμου, εισηλθαν στην Ελλαδα το 2015, συμφωνα με την καταγραφη που εκανε η αστυνομια. Η τηλεοραση των Σκοπίων (την οποια παρακολουθω) επαιζε σκηνες από την Ειδομενη, οπου καμια 100 ατομα διαμαρτύρονταν, κρατωντας δυο πανω που εγραφαν: «κυρια Μερκελ Βοηθηστε μας. Ειμαστε οι Σεισμοπαθεις Γκούρκας του Νεπάλ!!!». 
Ενώ μια άλλη μερα ακουσαμε στα εγχωρια μεσα, για πνιγμο 37 ατομων από την Μιανμάρ, εξω από την Σάμο… Τι δουλεια εχουν ολοι αυτοι στην Ελλαδα; Γνωριζει ο κ. Μουζαλας που βρισκεται η Μιανμαρ και οι Γκούρκας;;;Ποιος τους αφησε να περασουν; 
************* 
Νομιζω ότι ο πολεμος για το νερο και την τροφη αρχισε. Ναι εχουμε Πόλεμο. Πρεπει να τον αντιμετωπισουμε με την δεουσα σοβαροτητα κι αποφασιστικοτητα, στα συνορά μας κι όχι στα κεντρα φιλοξενιας απροσκλητων Μουσουλμανων απ΄ολο τον κόσμο. Και κατι ακομα. Ολοι οσοι εμπλεκονται σε αυτή την πρωτοφανη συνομωσια σε βαρος του Ελληνισμου, πρεπει να δωσουν λογο στην Δικαιοσυνη! 
Στεφανος Σωτηριου 
Ιστορικος και (μαχιμος) Δημογραφος
Share on Google Plus

    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comments:

  1. FILE MOY DISTIXOS SE AYTIN TIN XORA DEN YPARXI DIKEOSINI MONO LAMOGIA K EKMETALEYSI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαχιμε δημοσιογραφε και ιστορικε λουσου τα εγκληματα της δυσης που οταν γινονταν δεν εισουν και τοσο μαχιμος να τα γραψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωτηρίου είσαι απλά ένας ημιμαθείς φασίστας που νομίζεις ότι πείθεις με τα ψευτοεπιχειρήματά σου. Η πρότασή σου να πνίγουμε τους πρόσφυγες (επί της ουσίας αυτό προτείνεις) είναι τουλάχιστον αηδιαστική.. Υ.Γ. δεν μπαίνω καν στον κόπο να απαντήσω επί της ουσίας στις ανακρίβειες που λες γιατί και μόνο η κατάληξη του άρθρου σου δεν μου το επιτρέπει ως άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να προσθέσετε σχόλια στο δημοσίευμα που σας ενδιαφέρει.

Η εφημερίδα karatzova.com ενθαρρύνει τη δημόσια έκφραση των αναγνωστών της εφόσον τηρούνται οι βασικοί κανόνες δημοσιότητας που ορίζουν οι ελληνικοί νόμοι. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.