Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δράσεις Τοπικής Διοίκησης Πέλλας/Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών (φωτο)

Το περασμένο Σαββατοκύριακο [ 2 και 3 Μαρτίου 2019 ], η Τοπική Διοίκηση Πέλλας της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών [Ιnternational Ρolice Association], πραγματοποίησε την καθιερωμένη ετήσια εκδρομή, με προορισμό τη Βουλγαρία και συγκεκριμένα τις πόλεις Σόφια και Φιλιππούπολη.

- Έτσι το Σάββατο [2 Μαρτίου] ξεκινώντας  ιδανικά, δύο λεωφορεία με ογδόντα έξι [86]  μέλη,συγγενείς και φίλους της Τοπικής μας, με σύμμαχο τον πολύ καλό  καιρό και αφού περάσαμε τα σύνορα του Προμαχώνα, επισκεφθήκαμε την πόλη Μπλαγκόεβγκραντ και κατόπιν  φτάσαμε το μεσημέρι στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, την Σόφια, όπου ξεκινώντας την ξενάγησή μας με τοπική ξεναγό, επισκεφθήκαμε τη Βουλή, το Προεδρικό Μέγαρο, την Όπερα, την εκκλησία Σύμβολο της πόλης του Αλέξανδρου Νέφσκι με τους χρυσούς θόλους της,την Πανεπιστημιούπολη, το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, το άγαλμα του Τσάρου ελευθερωτή, τον καθεδρικό Ναό της Αγίας Κυριακής και το Θέατρο Ιβάν Βαζώφ. Στον ελεύθερο χρόνο μας απολαύσαμε τον καφέ μας στην υπέροχη λεωφόρο Βιτοσα, καταλήγοντας αργά το απόγευμα στο ξενοδοχείο μας.

- Εκεί είχαμε την τιμή να μας επισκεφθεί αντιπροσωπεία  του Εθνικού Τμήματος της Βουλγαρίας, της Διεθνούς Ένωσης  Αστυνομικών και συγκεκριμένα οι κ.κ. :
 KRASIMIR Dimov,Γενικός Γραμμετέας [Secretary General]  και
 PLAMEN Markov, Αντιπρόεδρος [Vice President], του Εθνικού Τμήματος της Χώρας τους.
Στην εγκάρδια συνάντηση , με  τον Πρόεδρο της Τ.Δ Πέλλας, κ. Κώστα ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ και την  Γενική Γραμματέα κ. Ειρήνη ΣΕΛΚΟΥ ,είχαμε την ευκαιρία να επιβεβαιώσουμε την αγάπη,τη φιλία και την αλληλεγγύη μεταξύ μας και να συζητήσουμε για θέματα της Ένωσής μας, της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών,για τις δράσεις μας, στους στόχους και τους προβληματισμούς μας , επιβεβαιώνοντας τις άριστες σχέσεις μεταξύ των μελών μας ,Ελλήνων και  Βουλγάρων, μελών της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών, όλοι μας μέλη της μεγάλης αστυνομικής οικογένειας.

- Την ίδια ώρα είχαμε επίσης την τιμή να μας επισκεφθεί ο Αστυνομικός Σύνδεσμος στην Πρεσβεία της Ελλάδος στη Σόφια ,Αστυνόμος Α΄ κ. ΚΥΡΙΑΖΑΚΗΣ Χρήστος, μέλος και αυτός της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών και αγαπητός φίλος της Τοπικής Διοίκησης Πέλλας, ο οποίος διατηρεί συγγενικούς δεσμούς με την περιοχή μας.

- Μετά την ανταλλαγή των καθιερωμένων δώρων-αναμνηστικών , ολοκληρώνοντας την συνάντησή μας, απευθύναμε πρόσκληση στους αγαπητούς συναδέλφους της Βουλγαρίας,για  να επισκεφθούν την περιοχή μας, την πανέμορφη Πέλλα, ώστε ανταποδώσουμε την αγάπη και τη φιλοξενία μας, προς αυτούς.

- Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε η τυχαία συνάντησή μας ενωρίτερα, στο ναό Αλέξανδρου Νέφσκι,στο κέντρο της Σόφιας,με τον Υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων  του Ελληνικού Εθνικού Τμήματος της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών , κ. Σπύρο ΦΩΤΟΓΛΟΥ,με τον οποίο έστω και για λίγο συζητήσαμε για τις δράσεις  μας, ανανεώνοντας  το ραντεβού μας για το προσεχές Πανελλήνιο Συνέδριο μας ,τον επόμενο μήνα στη Πάργα Πρεβέζης.

- Την επόμενη μέρα [3 Μαρτίου], ταξιδέψαμε στη  Φιλιππούπολη, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Βουλγαρίας, όπου  με την ξεναγό μας επισκεφτήκαμε την εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης , το λαογραφικό Μουσείο Κουγιουμτζόγλου, το σπίτι του Λαμαρτίνου , το Ρωμαϊκό Θέατρο ,το λόφο των Απελευθερωτών , τον Πύργο του ρολογιού και το Ιμαρέτ τζαμί. Μετά το  μεσημεριανό φαγητό,πήραμε   το δρόμο της επιστροφής  για την έδρα μας , την Πέλλα, γεμάτοι με ευχάριστες αναμνήσεις και  ανανεώνοντας το ραντεβού των  επόμενων δράσεων και εκδρομών, με πολλές προτάσεις και ιδέες για την πραγματοποίηση τους.

Ευχαριστούμε θερμά:

-Το Εθνικό  Τμήμα της Χώρας μας και το αντίστοιχο της Βουλγαρίας της Διεθνούς Ένωσης Aστυνομικών [Ι.Ρ.Α.], για την εξυπηρέτηση και τη συνεργασία , κατά την προετοιμασία και  την πραγματοποίηση της εκδρομής , ιδίως δε τον  κ. Κυριάκο ΚΑΡΚΑΛΗ, αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα και Υπεύθυνο Διεθνών Σχέσεων, που μας έφερε σε επαφή με το Εθνικό Τμήμα της Βουλγαρίας,ώστε πραγματοποιηθεί η συνάντησή μας και μας συμπαρασταθούν  κατά τη διάρκεια της εκδρομής μας.
-Τον Αστυνόμο Α΄ κ. ΚΥΡΙΑΖΑΚΗ Χρήστο , Αστυνομικό Σύνδεσμο στην Πρεσβεία της Ελλάδος στη Σόφια,για τη πολύτιμη εξυπηρέτησή του κατά την επίσκεψή μας στη Σόφια.
-Όλα τα  μέλη και τους φίλους της Τοπικής μας, για τη συμμετοχή τους και γενικά για το ότι στηρίζουν και  αγκαλιάζουν τις δράσεις μας, παρέχοντας έτσι δύναμη και κουράγιο στο Δ.Σ. της Τοπικής Διοίκησης Πέλλας, για συνέχιση των προσπαθειών ανάδειξης των αρχών και  των αξιών της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών [ INTERNAΤIONAL POLICE  ASSOCIATION ],  όπως η αγάπη, η φιλία και  η αλληλεγγύη ,αλλά και των προσπάθειών μας για την  ανάδειξη του Έλληνα αστυνομικού και του έργου της Αστυνομίας.
-Το Τουριστικό Γραφείο του ΚΤΕΛ Πέλλας, τον Πρόεδρο και τους υπαλλήλους του,για την άψογη εξυπηρέτηση κατά την προετοιμασία και πραγματοποίηση της εκδρομής.-

SERVO PER AMIKECO
[Υπηρετώ δια της Φιλίας]

Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Η  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ  Κων/νος                              ΣΕΛΚΟΥ  Ειρήνη

Share on Google Plus

Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Μη διστάσετε να προσθέσετε σχόλια στο δημοσίευμα που σας ενδιαφέρει.

Η εφημερίδα karatzova.com ενθαρρύνει τη δημόσια έκφραση των αναγνωστών της εφόσον τηρούνται οι βασικοί κανόνες δημοσιότητας που ορίζουν οι ελληνικοί νόμοι. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.